Ons Team

Ons team bestaat uit onderwijsondersteunend personeel: een directeur, een waarnemend directeur, een intern begeleider, een conciërge en onderwijsgevend personeel: alle leerkrachten.

Directie

Yvet Knoefmann is directeur van de Sint Liborius en De Borckeshof en verdeelt haar directietijd over 2 scholen. Als u haar wilt spreken, kunt u het beste een afspraak maken. Ze is van maandag t/m vrijdag te bereiken op nr. 06-53994309 of via mail: yvet.knoefmann@essentius.nl.  Harmke Deckers is waarnemend directeur.

Ondersteuning: interne begeleiding

Ellen Meijer is onze intern begeleider. Zij combineert deze taak met De Borckeshof. Ze werkt maandag t/m vrijdag en verdeelt haar tijd over de 2 scholen.

Opleidingsschool: schoolopleider

Wij zijn een opleidingsschool van PABO Iselinge Educatieve Faculteit te Doetinchem. Jill Overgoor is onze schoolopleider. Zij vervult deze taak ook op De Borckeshof.

Studenten

Er is komend schooljaar 1 Leerkracht In Opleiding student: Robin Koenders, de tweede helft van het schooljaar in groep 7 op maandag en dinsdag. Ook komt er een werkplekstudente (3e jaars PABO): Mara Vreeman, in groep 3 op dinsdag en woensdag. Daarnaast zullen nog enkele eerste- en tweedejaars studenten stage komen lopen, evenals onderwijsassistenten. Zij stellen zich voor op Klasbord zodra zij met hun stage starten.

Vakleerkracht Duits

Elke week geeft Silke Rauwers Duits aan de groepen 1 t/m 4.

Plusleerkrachten: leerkrachten met ondersteunende en vervangende taken

Enkele dagen zijn er leerkrachten buiten de groep op school aanwezig om ondersteunende taken uit te voeren. Zij ondersteunen in alle groepen zowel leerlingen als leerkrachten. Tevens vallen zij in als er vervanging in een groep noodzakelijk is. Wanneer er interne vervanging noodzakelijk is, zullen zij deze invullen op de betreffende dag.

Yvet Knoefmann
Directeur